.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بادامچيان:اکثريت مجلس از ادامه وزارت کردان حمايت مي‌‏کند

قائم مقام حزب موتلفه اسلامي در واکنش به شکايت وزير کشور از صادرکنندگان مدرک جعلي آکسفورد براي وي، گفت: روابط کردان با مجلس، بعد از اين بهتر و قوي‌‏تر خواهد بود.

اسدالله بادامچيان عضو کميسيون فرهنگي مجلس، در خصوص موضع نمايندگان مجلس در قبال وزير کشور، به خدمات وي اشاره کرد و گفت:‌ آقاي کردان کسي است که سي‌‏سال در اين مملکت در مسووليت‌‏هاي گوناگون خدمت کرده و موفق بوده است. بنابراين ممکن است در يک مورد چنين مشکلي برايش پيش بيايد.

وي با تاکيد بر حسن‌‏نيت کردان در مواجهه با جعلي بودن مدرک تحصيلي وي، خاطرنشان ساخت: مدرک تحصيلي امري است که شايد تاثير فوق العاده‌‏اي در مسايل اجرايي نداشته باشد، همچنين در اين قضايا صداقت آقاي کردان کاملاً‌ مشخص شده است.

نماينده تهران در ادامه براي تبيين حسن نيت و صدق گفتار کردان گفت: ايشان گفته‌‏اند که دکتراي افتخاري خود را از دانشگاه آکسفورد گرفته‌‏اند و از در دانشگاه آزاد تا مقطع ليسانس تحصيل کرده‌‏اند. اما چون او جزء دانشجوياني بوده است که بدون آزمون وارد دانشگاه آزاد شده است،‌ لذا مدرکي به وي نداده‌‏اند.

وي با تاکيد بر اينکه لياقت کردان در گذشته کاملاً‌ مشخص شده است،‌‏ افزود: ‌با توجه به اينکه در قانون انتخابات مجلس، يک دوره نمايندگي در خانه ملت معادل پايه تحصيلي ليسانس محسوب مي‌‏شود؛ کسي که اين همه خدمت در مسووليت‌‏هاي مهم داشته است نيز شايستگي وزارت را دارد.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گزارش عباسپور رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت:‌ مجلس گزارش خوب آقاي عباسپور را که دقيقاً منطبق بر واقعيت و بدون هيچ‌‏‌‏گونه نظر مخالف و موافق بود را استماع کرد. به عقيده من روابط کردان با مجلس بعد از اين بهتر و قوي‌‏تر خواهد بود.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا مجلس از ادامه وزارت وي حمايت خواهد کرد؟، گفت:‌ اکثريت مجلس به وي راي اعتماد داده و همچنان از وي حمايت مي‌‏کند. چون موردي براي مخالفت وجود ندارد.

بادامچيان با اشاره به فضاي آزادي که در مجلس حکم فرماست،‌ ‏افزود:‌ البته ممکن است بعضي از نمايندگان مجلس نظرات ديگري داشته باشند.

عضو حزب موتلفه اسلامي در پايان از رسانه‌‏‌‏ها درخواست کرد که اين قضايا را به اختلافات و درگيري و موضع‌‏گيري‌‏هاي تخريبي نکشانند ./ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.